2020.01.11.

A Lavazza beszáll a Forma-1-be

A Lavazza együttműködési megállapodást kötött a 2020 FIA Formula One World Championship bajnokságban induló ROKiT Williams Racing csapatával.


A csapat hivatalos partnereként (Official Team Partner) a szezonnyitó ausztrál nagydíjon debütál az új szponzor. A Lavazza olasz kávémárka logója a FW43-as versenyautón, valamint a ROKiT Williams Racing boxban és vendéglátóhelyeken, a csapatruhákon, illetve George Russell és Nicholas Latifi versenyöltözetein lesz látható.

Az 1895-ben Torinóban alapított Lavazza a világ egyik vezető kávépörkölője, amely négy generáció óta egy család tulajdonában van. A vállalat több mint 140 országban értékesíti termékeit. A globális növekedési stratégiája során már több együttműködési megállapodást kötött a sport világában és 2016 óta a kanadai Nicholas Latifi-t is támogatja.

"Örülünk, hogy továbbra is a tehetséges fiatal nagykövetünk Nicholas Latifi Forma-1-es pilótát támogathatjuk. Az ilyen nagyszerű partneri együttműködések sokat adnak a Lavazza nemzetközi hírnevéhez, terjesztve ezzel az olasz kávékultúrát szerte a világban" – mondta Sergio Cravero, a Lavazza Group marketing igazgatója.

"A Lavazza és a ROKiT Williams Racing hasonló értékeket képvisel, vállalatunkat a munka iránti szenvedélyünk köré építjük. Várakozással tekintek a Lavazzával való közös munkára, és egyúttal köszöntöm a márkát a Forma-1 világában" – tette hozzá Claire Williams, a ROKiT Williams Racing csapata vezérigazgató-helyettese.

Küri Attila

H i r d e t é s

x-presso

H i r d e t é s

Kávéházak hírek

A Lavazza beszáll a Forma-1-be hír borítóképe
Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re

Jelentős bővülést és fejlesztést tervez a MOL a Fresh Corner kávézók kapcsán és a rivális olajcégek üzletei mellett versenyezni kívánnak a McDonald's, a Starbucks, a KFC és a Costa Coffee vendégeiért is.

2020.01.12.
A Lavazza beszáll a Forma-1-be hír borítóképe
A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe

A Pepsi bejelentette, hogy Pepsi Café néven 2020 áprilisában új italokat dob a piacra az Egyesült Államokban, mely összekapcsolja a kávé testesebb ízét a Pepsi kóla könnyed, frissítő ízével.

2019.12.22.
A Lavazza beszáll a Forma-1-be hír borítóképe
Egyesül a Peet's és a Douwe Egberts

Tőzsdei információk szerint a JAB Holdings egyesíti a világ legismertebb kávé márkáit, hogy erősebb kihívást jelentsen a Nestlé és a Starbucks számára. A fúzió célja, hogy a jövő évben 3 milliárd eurót gyűjtsenek az európai tőzsdei jegyzékből.

2019.12.18.

H i r d e t é s