2019.12.22.

A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe

A Pepsi bejelentette, hogy Pepsi Café néven 2020 áprilisában új italokat dob a piacra az Egyesült Államokban, mely összekapcsolja a kávé testesebb ízét a Pepsi kóla könnyed, frissítő ízével.


Vékony dobozban és két ízben (original és vaníliás kivitelben) lesz kapható a Pepsi új terméke, mely majdnem kétszer annyi koffeint tartalmaz, mint egy szokásos Pepsi kóla.

"Tudjuk, hogy a fogyasztók manapság olyan termékeket keresnek, amelyek kielégítik az energia igényüket, egyben kényeztető és felüdít, amikor arra a legnagyobb szükségük van. A Pepsi-nél évek óta felismertük a lehetőséget a kóla és a kávé egyesítésében, és a tökéletes egyensúly megteremtése után nem várhatunk tovább, hogy jövőre bemutassuk a Pepsi Café-t az Egyesült Államokban" - mondta Todd Kaplan, a Pepsi marketing alelnöke.

"Biztosak vagyunk abban, hogy a kólarajongók, a jeges kávéfogyasztók és bárki, aki külön koffeinnövelésre szorul, imádni fogja a Pepsi frissítő, ropogós ízébe öntött pörkölt kávé váratlan íz-keverékét."
pepsicafe
Nem a Pepsi Café az első terméke a cégnek, mely egyesíti a kólát és a kávét. A Pepsi volt az egyik úttörő italmárka, amely már 1996-ban Pepsi Kona néven kísérletezett a kávé ízesítésű üdítővel, mely megjelenésekor nem volt túl sikeres.

A Pepsi Café Original azoknak szól, akik élvezik a szokásos csésze kávéjukat, de szeretik a Pepsi-kóla édesebb karamell ízét is. A Pepsi úgy tervezte, hogy a Pepsi Café Vanilla édesebb és krémesebb ital legyen, új és frissítő csavart garantálva a fogyasztók számára a kényeztető vaníliaaromában.

A Pepsi Café Original és a Pepsi Café Vanilla 2020 áprilisától lesz elérhető minden nagyobb kiskereskedőnél az USA-ban, és remélhetőleg nem kell sokat várni utána, hogy Európában is megkóstolhassuk.

Küri Attila

H i r d e t é s

x-presso

H i r d e t é s

Kávéházak hírek

A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe hír borítóképe
Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re

Jelentős bővülést és fejlesztést tervez a MOL a Fresh Corner kávézók kapcsán és a rivális olajcégek üzletei mellett versenyezni kívánnak a McDonald's, a Starbucks, a KFC és a Costa Coffee vendégeiért is.

2020.01.12.
A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe hír borítóképe
A Lavazza beszáll a Forma-1-be

A Lavazza együttműködési megállapodást kötött a 2020 FIA Formula One World Championship bajnokságban induló ROKiT Williams Racing csapatával.

2020.01.11.
A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe hír borítóképe
Egyesül a Peet's és a Douwe Egberts

Tőzsdei információk szerint a JAB Holdings egyesíti a világ legismertebb kávé márkáit, hogy erősebb kihívást jelentsen a Nestlé és a Starbucks számára. A fúzió célja, hogy a jövő évben 3 milliárd eurót gyűjtsenek az európai tőzsdei jegyzékből.

2019.12.18.

H i r d e t é s