2020.01.12.

Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re

Jelentős bővülést és fejlesztést tervez a MOL a Fresh Corner kávézók kapcsán és a rivális olajcégek üzletei mellett versenyezni kívánnak a McDonald's, a Starbucks, a KFC és a Costa Coffee vendégeiért is.


„Jelenleg Magyarországon és a régióban összesen közel 800 Fresh Corner működik, a cél pedig az, hogy 2021-re 1250-re nőjön a számuk. Magyarországon szeretnénk megduplázni az egységek számát, ezekből jelenleg több mint 130 van” – nyilatkozta a Napi.hu-nak Orosz András, a Mol Nyrt. kiskereskedelmi üzletágának vezetője.

A 2015-ben indított kávézóláncnál a mennyiségi fejlődés mellett célként lett megjelölve a minőség javítása is.

„A vásárlók a tapasztalataink szerint a minőségi kávéért, finom ételekért, kényelmi szolgáltatásokért jönnek a Fresh Cornerekbe.

Magyarországon a Molé a legnagyobb kávézólánc és jelentősen növekszik a forgalmunk is, ami a koncepció sikerét mutatja. Fontos cél, hogy a vásárlók ne csak a legnagyobbat, hanem a legjobbat lássák bennünk.”

„Olyan üzleteket nyitottunk a töltőállomásokon, ahol kellemes környezetben, kibővült áruválasztékkal, kávéval, friss szendvicsekkel, pékáruval várjuk a vásárlókat. A budapesti belvárosban található Fresh Corner kávézó megnyitásával pedig kiléptünk a töltőállomások kereteiből is. Itt a közelben megtalálhatóak a már említett konkurensek egységei, de a mi kávézónk felvette velük a verseny, jól működik. Erre alapozva a jövőben további „önálló” Fresh Cornerek nyitása is szerepel a tervekben.”

A MOL első önálló Fresh Corner kávézója Budapesten, a Károly körút 11. szám alatt található, melyet 2018. szeptember végén nyitott.

Forrás: Napi.hu

Fotó: Fresh Corner Downtown

Küri Attila

H i r d e t é s

x-presso

H i r d e t é s

Kávéházak hírek

Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re hír borítóképe
A Lavazza beszáll a Forma-1-be

A Lavazza együttműködési megállapodást kötött a 2020 FIA Formula One World Championship bajnokságban induló ROKiT Williams Racing csapatával.

2020.01.11.
Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re hír borítóképe
A Pepsi is beszáll a kávé üzletbe

A Pepsi bejelentette, hogy Pepsi Café néven 2020 áprilisában új italokat dob a piacra az Egyesült Államokban, mely összekapcsolja a kávé testesebb ízét a Pepsi kóla könnyed, frissítő ízével.

2019.12.22.
Megduplázná a MOL a Fresh Cornerek számát 2021-re hír borítóképe
Egyesül a Peet's és a Douwe Egberts

Tőzsdei információk szerint a JAB Holdings egyesíti a világ legismertebb kávé márkáit, hogy erősebb kihívást jelentsen a Nestlé és a Starbucks számára. A fúzió célja, hogy a jövő évben 3 milliárd eurót gyűjtsenek az európai tőzsdei jegyzékből.

2019.12.18.

H i r d e t é s