Café Budapest 2008.04.09.

Szívélyesen profi

A Legígéretesebb Új Kávéház díját az idei Kávéházak versenyén a krisztinavárosi Déryné bisztró nyerte. Noha sok vendéglátóhely rukkol elő egy-egy jó ötlettel, azt gyakran nem viszik végig tervszerűen.


A Déryné esetében viszont a tulajdonos elgondolásai a legapróbb részletekben is megjelennek, és a rendszert folyamatos igazodásra kényszerítik. Ennek a vendégkör kialakításában van kulcsszerepe, hiszen két okból térünk vissza egy-egy helyre: mert már ismerős, illetve mert még jócskán akad benne felfedeznivaló is.

Ezt bizonyítja a Déryné története is: egyszerre régi és új. Az amerikai kozmopolita kávéházak ihlette belső tér ízig-vérig modern, ahol a középen húzódó, terebélyes bárpult ovális formája vezeti a tekintetet a belső terek felé. A kandalló és a plazmatévé is egy-egy ablakot nyit a pislákoló hagyomány, illetve a villódzó modernitás világára. A merész kontraszt élvezhető, és jól illeszkedik a Déryné bisztró pazar, figyelmesen megépített szín- és fényvilágába. A kínálat csábító, a tapasztalat jó: az ételek-italok elérhető áron, magas szintű gasztronómiai élményt nyújtanak.

Bírálat csupán a személyzetet illeti: barátságosak ugyan, de néha olyan, mintha maguk is a könynyed swing zenéjére kavarognának. A kecsegtető ígéret, hogy a Déryné új és magasabb színvonalat teremt a hazai kávéházi életben, nyitott és alkotó szellemiségből ered, amely a térhez és a benne lévő vendégekhez mint organikus egészhez mer viszonyulni. A marketingszemlélet és a vendégszeretet nem különül el, együtt van jelen a szívélyesség és a professzionalizmus.

  • Jelen cikkünket a Heti Válasz 8. évfolyamának 14. számában találja.

  • További cikkeinket a Heti Válasz Életstílus rovatában tekintheti meg.

  • H i r d e t é s

    pannonkave.hu kávékóstoló banner kép

    H i r d e t é s

    Kávéházak magazin

    B-opció válságban magyar módra cikk borítóképe
    B-opció válságban magyar módra

    A turizmus és vendéglátás volt az első szektor, mely megérezte a COVID-19 új koronavírus járvány terjedését lassító védelmi és korlátozó intézkedések hatását, a fogyasztói kör elmaradásából adódó bevételkiesést, ám talán pont ezért, itt indultak el az első kreatív és alternatív megoldások is, hogy miként tudják túlélni ezt a válságos helyzetet. Lássunk pár példát, kinél mi a B-opció.

    Café Magyarország 2020.04.08.
    Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke cikk borítóképe
    Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke

    Egy kávé, melyből egy csészényi adag körülbelül 10 ezer forintot kóstál, kilogrammonkénti ára pedig nagyjából vetekszik a szarvasgombáéval. Ez a kivételes gasztronómiai különlegesség bizony nem a kotyogósba való… de valójában mekkora árat fizetünk érte?

    Kávé akadémia 2020.03.20.

    H i r d e t é s