Kávézóláncok 2010.02.23.

Budapesten a Starbucks?

Egyes híresztelések szerint mégis megnyitja első magyarországi üzletét a Starbucks. Már külön rajongói tábora alakult ki hazánkban az amerikai kávézóláncnak, fan-clubok jöttek létre az interneten, külföldről hozzák haza a zöld logos souvenireket, és itthon keresik a hasonló kávékeverékeket.


Alig egy éve még arról cikkezett több lap, hogy a Váci utcában nyit a Starbucks, ám később a cég a válság miatt visszalépett ettől a tervétől. Most mégis ahogy a Westendben járunk, láthatjuk, hogy egy molinó hirdeti: "itt hamarosan Starbucks üzlet nyílik". Bizakodásra adhat okot az is, hogy már november óta üzletvezetőt keresnek az egyik népszerű álláskereső portálon. Bár a gazdasági környezet nem sokat javult a korábbi nyitási kísérlet óta, de a kiskereskedelmi piacon jelentős változások történtek: csökkentek a bérleti díjak, rugalmasabbak a bérleti szerződések, és olyan helyeken is lehet szabad helyiséget találni, ahol korábban csak hosszú kivárással vagy óriási szerencsével lehetett.

Elgondolkodtató viszont az a tény, hogy az amerikai multi miért egy plázát választott helyszinéül, hisz nemzetközi tapasztalatok alapján üzleteik általában főutcákban találhatóak meg.
Egyes információk szerint a nyitást hírdető transzparenst sem az üzletvezető, hanem a bevásárlóközpont helyezte ki, amin még egy logo sem látható, csak egy egyszerű felirat közli velünk a tényt. Emellett még az helyiség mérete is elég kérdéses. A leendő üzlet az aluljáró szinten egy ruhabolt, és egy kaszinó között kapott helyet.

Izgatottan várjuk a fejleményeket!

H i r d e t é s

pannonkave.hu kávékóstoló banner kép

H i r d e t é s

Kávéházak magazin

B-opció válságban magyar módra cikk borítóképe
B-opció válságban magyar módra

A turizmus és vendéglátás volt az első szektor, mely megérezte a COVID-19 új koronavírus járvány terjedését lassító védelmi és korlátozó intézkedések hatását, a fogyasztói kör elmaradásából adódó bevételkiesést, ám talán pont ezért, itt indultak el az első kreatív és alternatív megoldások is, hogy miként tudják túlélni ezt a válságos helyzetet. Lássunk pár példát, kinél mi a B-opció.

Café Magyarország 2020.04.08.
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke cikk borítóképe
Kopi Luwak: Exkluzív és méregdrága a cibetmacska ürüléke

Egy kávé, melyből egy csészényi adag körülbelül 10 ezer forintot kóstál, kilogrammonkénti ára pedig nagyjából vetekszik a szarvasgombáéval. Ez a kivételes gasztronómiai különlegesség bizony nem a kotyogósba való… de valójában mekkora árat fizetünk érte?

Kávé akadémia 2020.03.20.

H i r d e t é s